Osie TATRA z niezależnie zawieszonymi półosiami wahliwymi i blokadą mechanizmów różnicowych w wersji podstawowej (dotyczy osi napędzanych).
Wersja z centralnym pompowaniem opon z miejsca kierowcy jest dostępna na życzenie (przy zastosowaniu odpowiednich opon i kół tarczowych).
Poduszki pneumatyczne, uzupełnione o amortyzatory teleskopowe i stabilizator skrętny. Nośność 9 ton (8 ton w wersji standardowej).
W wersji z resorami piórowymi lub z unikalnym systemem zawieszenia pneumatyczno-mechanicznego TATRA King FrameTM. Układ zawieszenia King Frame jest połączeniem poduszek pneumatycznych i zawieszenia mechanicznego (resory sprężynowe lub piórowe).
Wersja | Nośność |
Resory piórowe | 11.5 t |
Lekkie zawieszenie pneumatyczno-mechaniczne (poduszki pneumatyczne + resor sprężynowy) | 11.5 t |
Ciężkie zawieszenie pneumatyczno-mechaniczne (poduszki pneumatyczne + resory piórowe) | 13, 15 or 16 t |
W wersji podstawowej (dla nośności osi przedniej 8 ton) opony 315/80 R22,5 (na tyle podwójne). Na życzenie (dla nośności osi przedniej 9 ton) opony 385/65 R22,5 na przedzie oraz 315/80 R22,5 na tyle (podwójne). Konstrukcja pojazdu pozwala na zamontowanie kół tarczowych 20" i opon do rozmiaru 16.00 R20 (na przedzie) i do 24 R21 (na tyle).
W wykonaniu ze stali lub aluminium o pojemności 220–545 litrów. Do zastosowań z silnikami Euro 4 lub Euro 5, zbiornik czynnika AdBlue o pojemności 45 litrów.